keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Ei mitään ihmeellistä

Moi!

Edelleen oon käyttäny muistiinpanoissa Evernotea ja oon niin paljon tykänny siit etten oo viittiny paljon muita edes kokeilla. Tykkään siit et Evernoteen on niin helppo lisäillä kuvia.

Oikeesti, oon niin pettyny siihen kuinka surkee tää ipadin kamera on, kun olin CERNissä, ja siellä oli meillä 2 padii Voionmaalta, niin sillon tuntu et se kamera oli ihan hyvä varsinki ku oltiin jopa 3000km korkeudes, mut vaikuttaa varmaan se et siellä oli niin kirkasta. Tosiaan ootellessa ipad3sta kameran osalta.





Mä en jaksa enään vapaa-ajalla niin kovasti olla ipadilla, sillä se pelailunei enään oikeen kiinnosta ja kouluaikaan saa yliannostuksen tietokonetta. Läksyjen tekeminen on kuitenkin mukavaa hyödyntäen ipadii.




Katriina

PS. On ihan sika kivaa kun nykyään soi Harjulta taas klo 20 musiikki :) eilen taisin ekan kerran kuulla sen! (Tosin se saa kesäiset Harjun rappuset tuoman lievän maitohappoilun jalkoihin)

pics from we<3it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti