keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Day 183628

Moi! Minä täällä taaas heiii... Oon tehnyt huikeita muistiinpanoja iPadilla ja oikeastaan syrjäyttänyt tavallisen tietokoneen kokonaan ihan vaan siks, että sorminäppäryys paranisi. Super outoa ajatella minkälaista on tämän jälkeen. Muistiinpanoja on niiiiiiin ihana tehdä tällä, koska rakastan muistiinpanoissa selkeää käsialaa ja täydellistä järjestystä. Ahhh... Nyt kerrankin saan lähes täydellisen vihkon. Ainut harmi on Titankin mainitsema hyvin huono ergonomia laitteella, mutta jos (ikinämilloinkaan) saamme smartcoverit niin asiahan on sillä ratkaistu sillä sitten ipadin saa juuuuri sopivaan kulmaan. Tosin silloinkin niska joutuu aika koville, mutta ainakin yhtä jumissa oon kun kirjotan vihkoon kun oon pää kiinni pulpetissa. Akkua joutuu latailemaan kerran päivässä koska oon superkäyttäjä ja koko perhe on rakastunut tähän varsinkin sillon kun soitan Mozarttia ja Bachia pianopelissä! (huom. 3h putkeen) Äää en vaan kestä kun aina painan vääriä näppäimiä ja kirjotan ihan väääärin. Haluaisin kuvia tähän, mutta koska en jaksa käyttää koko elämää näiden blogien kirjoittamiseen niin niitä ei nyt ole. Katriina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti